Werkwijze

Geen huis is hetzelfde en dit geldt ook voor de manier waarop mensen hun spullen gebruiken en bewaren. Om deze reden kijk en luister ik altijd goed naar jou.

Het is belangrijk dat de manier die ik voor je bedenk ook daadwerkelijk gaat passen bij jou! En dat het een manier is die je daarna ook kunt volhouden.

Jij beslist of er spullen weg gedaan of gedoneerd mogen worden. Maar ik ga je wel helpen met het maken van die beslissingen!

Het is een samenspel waarbij ik adviseer en kijk naar wat werkt voor jou! Ik sta naast je, bewaar het overzicht en help je om keuzes te maken. Zo herstellen we de “flow” in huis en werken we naar een opgeruimde toekomst.

Een organizing sessie is er in allerlei soorten en maten. Maar de ervaring leert dat een eerste sessie vaak 3 uur duurt. Precies lang genoeg om energiek en geconcentreerd aan de slag te gaan.

Maar natuurlijk is elk project maatwerk. Dat beoordelen we bij onze eerste afspraak en we samen geïnventariseerd hebben waar de behoefte van jou ligt.

Soms kiezen we bewust voor langere afspraken. Bijvoorbeeld omdat er een grotere klus geklaard moet worden waar een deadline aan gekoppeld is. Zoals bij een verbouwing of verhuizing. Maar het kan natuurlijk ook dat je graag binnen een korte periode een project wil afronden.

Ik werk met pakketten. Zodoende weet je vooraf precies hoeveel uur we aan de slag gaan en welke kosten dat met zich meebrengt. Wel zo fijn!

Nog even dit. Het kan soms een drempel zijn om contact met mij op te nemen. Misschien ben jij al redelijk georganiseerd of kan er nog wel wat verbeterd worden? Ik hoop dat je dan denkt aan het volgende; je ergens voor schamen is nooit nodig, dit is mijn werk en ik heb al heel wat gezien.

Alles wat je mij vertelt of laat zien blijft tussen ons. Ik ben aangesloten bij de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers. (NBPO) En houdt me aan de gedragscode. Hierdoor ben je verzekerd van professionaliteit en geheimhouding.

De opleiding tot professional organizer heb ik zowel gevolgd bij de NBPO als bij De HuishoudCoach.

Heb je vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen. Doen hoor!

Liefs,

De daadkrachtige professional organizer die zorgt voor een glimlach!