Maar eerlijk is eerlijk het mooiste eindresultaat wordt behaald wanneer alles op elkaar is afgestemd.
Een van de meest gemaakte fouten is dat je snel in de verleiding komt om eerst organizingproducten te kopen voor dat je exact weet wat je precies nodig hebt. Dit resulteert vaak in een kleine chaos. Ben je goed bezig met je opruimproject blijk dat je helaas net te weinig opbergbakjes hebt ingekocht. Of het past toch niet op die plank in het kastje omdat het niet had opgemeten. Dit kan leiden tot frustratie omdat je niet verder kan met je project en je weer een ritje mag maken naar de winkel. Waar vervolgens blijkt dat de benodigde opbergbakjes zijn uitverkocht. Zucht! Dit kan anders…!
Wanneer je kiest voor de styling service kom ik de betreffende ruimte(s) bij je inmeten. Op basis van jouw wensen, stijl en budget maak ik een voorstel op maat met verschillende organizingproducten om de ruimte zo efficiënt mogelijk in te delen.
Wanneer je kiest voor de styling service zorg ik dat alle benodigde organizingproducten op de startdatum aanwezig zijn. De door jou geselecteerde producten uit het voorstel op maat gebruik ik direct bij het herinrichten van de ruimte en worden voorzien van gepersonaliseerde labels en/of labelhouders.
Na een heftige periode, door het plotselinge overlijden van mijn man, heb ik mijn grote huis te koop aangeboden en een appartement gekocht. Na een jaar vond de overhuizing plaats van een groot huis naar een klein appartement. Het was een hele klus, ook om van veel spulletjes afscheid te moeten nemen. Gelukkig hebben veel dierbare spullen een ‘tweede leven’ gekregen.Maar hoe ruim je daarna 60 verhuisdozen uit en geef je alles de juiste plek?Ik kwam er maar niet aan toe en alle dozen bleven onaangeroerd…….Na een half jaar moest er van mijzelf toch iets gebeuren en zocht ik op internet naar hulp van een Opruimcoach. Nou die was er in de vorm van Marijke de Waal van Windkracht Organizing.Windkracht Organizing sprak mij aan en mijn ervaring is nu dat ze het helemaal waar heeft gemaakt.. Het klikte meteen tussen ons en Marijke ging na overleg meteen aan de slag.En niet zo maar alles een plekje geven…..Zij pakte het grondig aan.Wat wil je nog bewaren?……..en wat kan er weg?……’Wacht even, dan maak ik meteen nog even alles schoon’.We zijn begonnen met de keukenlades en kastjes. Alles kreeg een thema en van daaruit werd het systematisch gerangschikt. In speciale dozen, mandjes, en ook heel overzichtelijk met labels etc. En wat fijn dat ik van haar geleerd heb om met thema’s te werken zodat ik nu nog steeds alles makkelijk terug kan vinden en opbergen.Uiteindelijk werd het hele huis aangepakt, inclusief mijn administratie.Marijke heeft overal een oplossing voor en met stevige windkracht vloog ze vooruit waardoor mijn spullen nu een fijne plek in mijn appartement hebben gekregen.En de spullen die ik niet meer kon gebruiken nam ze mee en ruimde het voor mij op. Nou, dat was ook zooo fijn! Ik kan Marijke van harte aanbevelen door haar vriendelijke, rustige uitstraling, haar luisterend oor en vanzelfsprekend haar manier van opruimen.