WINDKRACHT 10

Wat is nu het verschil tussen Windkracht 4 / 6 / 8 / 10? Deze pakketten lijken inderdaad veel op elkaar.
Het grootste verschil zie je terug in het aantal uren per pakket.

Hoe groter het pakket des te meer uren er beschikbaar zijn om samen het project van jouw keuze aan te pakken.

Hoe weet je nu hoeveel uur er nodig is?
Het aantal uren dat nodig is om een project af te ronden is afhankelijk van een aantal factoren. Deze factoren zijn; de hoeveelheid aan spullen, de grootte van de ruimte, de mate waarin jij gemakkelijk keuzes kan maken, jouw fysieke welzijn en de omgevingsfactoren.

Tijdens het gratis intakegesprek bespreken wij samen de inschatting van het benodigde aantal uren. Zo is het vooraf altijd duidelijk waar je aan toe bent en wat wij samen kunnen bereiken. Als organizer is mijn missie pas geslaagd als jij weer optimaal kan genieten van de rust en ruimte in jouw huis.

Lees hieronder verder voor het stappenplan.

Als je contact opneemt voor een intakegesprek, kom ik naar je toe om kennis te maken.

Het intakegesprek is gratis en duurt maximaal 1 uur.

Tijdens het gesprek hoor ik wat jij als knelpunt ervaart en waar je mijn hulp bij kan gebruiken. Samen bespreken we een plan van aanpak.

Naar aanleiding van ons gesprek stel ik een vrijblijvende offerte op.

Hierin is opgenomen;

  • Het plan van aanpak om jouw doel(en) te bereiken
  • het aantal benodigde uren
  • de kosten

Offerte akkoord? Geen tijd te verliezen, we kunnen starten!

Alles is er op gericht om jouw doel te behalen.

Logisch ingerichte ruimtes in en om het huis waarin alle spullen een vaste en vanzelfsprekende plek hebben.

Of een overzichtelijke administratie zodat je weet waar je alles terug kan vinden. En waarbij het duidelijk is welke zaken je nog moet afhandelen, betalen of bewaren.

Ik begeleid en adviseer jou tijdens dit proces en help je bij het nemen van beslissingen als je dit moeilijk vind.

Samen steken we de handen uit de mouwen en gaan we aan de slag!

Tijdens de organizingsessie(s) leer ik jou nieuwe vaardigheden en werkmethoden aan. Op deze manier krijg je inzicht hoe je spullen en administratie gemakkelijker organiseert en dit zo kan houden.

Samen gaan we ruimte en overzicht creëren waardoor je meer rust en energie krijgt om met een frisse blik naar de toekomst te kijken!

Na een organizingsessie is er al heel wat in gang gezet.

Wellicht heb je de smaak te pakken en wil je ter voorbereiding op onze volgende afspraak intussen zelf verder gaan.

Heb je tussentijds behoefte aan extra ondersteuning, advies of heb je vragen?

Neem dan contact met mij op via WhatsApp of mail. Ik denk met je mee om je weer op weg te helpen. Ik beantwoord jouw bericht altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 24 uur.

Binnen 1 maand na onze laatste afspraak neem ik contact met je op.

Ik hoor dan graag hoe je de organizingsessie(s) hebt ervaren.

We evalueren;

  • het startpunt en waar we nu staan
  • jouw doelen
  • de gekozen oplossingen
  • hoe dit voor jou werkt
  • en/of er nog zaken zijn waar je tegen aanloopt

Mogelijk heb je nog vragen of wil je nog ergens advies over. Er is hier tijdens de follow-up voldoende tijd en ruimte voor. 

Uiteraard is er ook altijd de mogelijkheid om een extra afspraak in te plannen.

Bij elk pakket is er de optie om te kiezen voor de styling service.
Ontvang een voorstel op maat met de keuze uit de mooiste organizingproducten om jouw project te optimaliseren.

Pakket Windkracht 10

Nu € 660,- (incl. Btw)