ORGANIZEN OP AFSTAND

Voor een intakegesprek plan ik met jou online een afspraak in om kennis te maken.

We kunnen beeldbellen via WhatsApp, FaceTime of Zoom.
Een telefonische intake is ook mogelijk.

Als je vragen hebt over het organizen van een specifieke ruimte wil ik je vragen mij hiervan vooraf foto’s of een filmpje toe te sturen.

Het intakegesprek is gratis en duurt maximaal 30 minuten.

Tijdens het gesprek hoor ik wat jij als knelpunt ervaart en waar je mijn hulp bij kan gebruiken. Samen bespreken we een plan van aanpak.

Naar aanleiding van ons gesprek stel ik een vrijblijvende offerte op.

Hierin is opgenomen;

  • Het plan van aanpak om jouw doel(en) te bereiken
  • het aantal benodigde uren
  • de kosten

Offerte akkoord? Geen tijd te verliezen, we kunnen starten!

Alles is er op gericht om jouw doel te behalen.

Logisch ingerichte ruimtes in en om het huis waarin alle spullen een vaste en vanzelfsprekende plek hebben.

Of een overzichtelijke administratie zodat je weet waar je alles terug kan vinden. En waarbij het duidelijk is welke zaken je nog moet afhandelen, betalen of bewaren.

Ik begeleid en adviseer jou tijdens dit proces en help je bij het nemen van beslissingen als je dit moeilijk vind.

In de online sessie ga jij zelf aan de slag en kijk ik met je mee.                                     

Tijdens de organizingsessie(s) leer ik jou nieuwe vaardigheden en werkmethoden aan. Op deze manier krijg je inzicht hoe je spullen en administratie gemakkelijker georganiseerd krijgt en kan houden.

Omdat je zelf actief aan het werk bent, heb je meer focus en onthoudt je nieuwe kennis van zaken sneller.

Gedurende de sessie kan ik direct inspringen op jouw vragen, overwegingen of het geven van extra motivatie en sturing.

Samen gaan we ruimte en overzicht creëren waardoor je meer rust en energie krijgt om met een frisse blik naar de toekomst te kijken!

Als we meerdere sessies inplannen houd ik een verslag voor je bij. In overleg kunnen er ook tussentijdse opdrachten worden afgesproken. Bijvoorbeeld over het wegbrengen van spullen naar de kringloop of het uitzoeken van zaken met betrekking tot jouw administratie.

In het verslag neem ik de planning, vorderingen en tussentijdse opdrachten op.

Zo creëren we overzicht over waar we zijn gestart, wat er allemaal is bereikt en hoe we dit hebben gedaan.

Dit verslag is mooi om na afloop op terug te kijken en je succes te vieren.

Pakket Organizing op afstand

Nu € 49,- (incl. Btw) voor 60 minuten